• Neden Franchise (Bayilik)?

    Neden Franchise (Bayilik)?

    Değişen zamanda ve ekonomide yatırımların güçlü bir altyapıya ulaşması eski dönemlere kıyasla geri dönüşlerin çabuk ve hızlı olmasıyla sağlanabilmektedir. Her yıl gelişen ve büyüyen yiyecek-içecek sektörü sosyal medyanın etkisiyle en önemli iş kaynaklarından birisi olmuştur. Devamı...
  • Rekabette Hedeflerin Belirlenmesi: Kurumsal Amaç

    Rekabette Hedeflerin Belirlenmesi: Kurumsal Amaç

    Firmaların, rekabetin giderek kızıştığı ticari dünyada güçlü ve dayanıklı olması uzun süreli olarak hizmet verebilmesi için bir istikamet, yol belirlemesi gerekebilir. bu yol kurumsal misyon olarak değerlendirilir. Devamı...
  • Üretim, Gıda Temini ve Genel İşleyişte İnovasyon.

    Üretim, Gıda Temini ve Genel İşleyişte İnovasyon.

    Genel ticari pazarda yiyecek-içecek sektörü dünya nüfusunun hızla artması sonucu her geçen gün tüketimi artan potansiyele sahiptir. Bu tüketim alı-veriş grafiğinin dışına çıkıldığında gıdaya ulaşmakta zorluk çeken birey sayısının çok fazla olduğu görülmektedir. Her gün hazırlanarak servis edilen porsiyon yiyecekler bilinçsiz tüketimle beraber hızlanarak oranı arttırmaktadır. Devamı...
  • Miras Kalan Ekosistem Gelecek için Emanet

    Miras Kalan Ekosistem Gelecek için Emanet

    Yüzyıllardır konuk olduğumuz bu ekosistemde karşılıklı alış-veriş içindeyiz. Ev sahibine karşı ticaret içinde olsaydık son zaman diliminde insanoğlu olarak karlı tarafta olurduk. Fakat yeni bir gezegen bulunmadı ve biz üzerimize düşen görev yerine getirmek zorundayız. Devamı...
 
X