Rekabette Hedeflerin Belirlenmesi: Kurumsal Amaç
Firmaların, rekabetin giderek kızıştığı ticari dünyada güçlü ve dayanıklı olması uzun süreli olarak hizmet verebilmesi için bir istikamet, yol belirlemesi gerekebilir. bu yol kurumsal misyon olarak değerlendirilir.
Genel amaç her ne olursa olsun yola sadık kalmak değil değişen zamanda bu yola nasıl evrilebiliriz olarak tanımlanabilir. Zamana yenik düşerek fikirlerin ve düşüncelerin değişmediği bir işletme kurum yada kişi yenik düşmeye razı olacaktır. firma olarak Homer’s Snascks yalnızca karını her sene büyütmek değil aynı zamanda pazarda öncü,hedeflerine ve amaçlarına bağlı fakat yenilikçi yaklaşımlarla adından söz ettirmek istemektedir. Bu amaçlar doğrultusunda bilinç Her bir personeline, yatırımcısına ve oradan yolu geçen herkese bunu aksettirerek ne maksatla yola çıkıldığını ortaya koymak istemektedir.
Kuruluş hikayesine kurumsal-homemade politikasıyla yola çıkan firmamız müşteri işletme odaklı kazan-kazan ideolojisini benimsemiştir. Gelişen dünyada hedefler yerinde durmamalı ilerlemek için her zaman devam edilmelidir. Firma yada birey ne zaman ki evet burası derse o gün geri dönüşün başlangıcıdır. Buna istinaden 7 yıllık faal hayatımızda yolumuzu müşteri memnuniyeti odaklı hale getirerek t ‘para’ odaklı değil gelişken ve girişken tarafımızı sahaya yansıttık. Kurumsal amaçlarımıza hep daha iyisi olmak olarak ekledik .
Her zaman daha iyisi vardır ve biz her zaman en iyisi olmak için mücadele edeceğiz.